2016. július 8., péntek

Június - kaotikus | havi zárás #6

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és (talán) az idei legeseménydúsabb hónapon vagyok túl. Júniusban két olyan film is megjelent, amire kíváncsi voltam (Alice Tükörországban, Szemfényvesztők 2.) és volt szerencsém mind a kettőt moziban megnézni. A hónap második hetében véget ért az iskola, volt egy nem olyan rossz osztálykirándulás, és sajnos a kollégiumból is ki kellett költözni. Aztán részt vettem életemben először a Könyvhéten, Pesten. Az egyik barátnőmmel mentem és mindketten nagyon jól éreztük magunkat. Az év vége természetesen bizonyítványosztással jár. Egész jól sikerült, csak testből és fizikából lettem négyes. Majd ahelyett, hogy elkezdtem volna vakációzni, a következő két hetet a nyelvvizsgára készüléssel töltöttem. Minden reggel korán keltem, és későn feküdtem, így nem tudom, hogy sikerült hét könyvet elolvasnom. De valahogy ment. Az egyetlen valóban rossz és idegesítő dolog az volt, hogy nem tudtam elolvasni a Mini-könyvklubos könyvet. Sehol nem találtam, se könyvtárba, se boltba. Ez a szomorú része. Az idegesítő pedig, hogy szombaton voltam könyvesboltban és majd kiszúrta a szemem. De dacból nem vettem meg.

Amiket olvastam:
- Amy Kaufman és Meghan Spooner - Lehullott csillagok
- Jeffrey Brown - Vader kicsi hercegnője
- Böszörményi Gyula - Beretva és tőr
- Vavyan Fable - Szennyből az angyal
- Oláh Gábor - Holnap más leszek
- Libba Bray - Rettentő gyönyörűség
- Cyn Balog - Tündérszerelem

Amiről írtam:
- Május - időutazás | havi zárás #5
- Könyvhét | élmény #1
- Dolgok, amiket akkor is szeretek, ha mások utálják őket | besorolhatatlan #1

Újak a polcomon:
- Penelope Fitzgerald - A könyvesbolt/ A part mentén
- Klasszi körkép 2016
- Böszörményi Gyula - Beretva és tőr
- Marie Rutkoski - A nyertes átka
- Ransom Riggs - Üresek városa
- Dawn Rae Miller - Pacsirta
- Zima Szabolcs - A civilizáció csodái
- Stephen King - 11. 22. 63
- Ransom Riggs - Lelkek könyvtára
Ez egy nagyon jó hónap volt, rengeteg új könyvet szereztem. Mivel ennyi újdonság csücsül a polcomon, ezért a júliust annak szentelem, hogy ezeket el is olvasom. Tehát július az új könyvek hónapja lesz.



Júliusra tervezem:
- Stephen King - 11. 22. 63
- Patrick Rothfuss - A szél neve
- Marie Rutkoski - A nyertes átka
- Dawn Rae Miller - Pacsirta
Két dolgot szeretek a nyárban: 1) hogy nem kell korán kelni, 2) kedvemre tehetem a semmit. Remélem ebben a hónapban is lesz erre lehetőségem, és sikerül elolvasni a listán szereplő könyveket. Remélem nektek is jól telt a júniusotok, és minden jót kívánok júliusra. A következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése