2017. szeptember 1., péntek

Summer Book Tag | PénTag #3

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ma egy book taggel örvendeztetlek meg titeket, még talán az egész PénTag rovatszerűséget is sikerül visszacsempésznem. Egy bejegyzés erejéig biztos. És még pont aktuális, mert pff.. Nem most lett vége a nyárnak, á, nem tudom, miről beszéltek....
A Summer Book Tag-re Gorkie hívott ki, az Olvasó körút bloggerinája, akinek ezúton is köszi.

1. Nyáron mindenkinek kicsivel több szabadideje van, ezért az új könyvek mellett előkerülnek a régen olvasott regények is., egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad legtöbbször?

Az a helyzet, hogy abszolút újraolvasós típus vagyok, úgyhogy kicsit megfogott ez a kérdés. Ami először eszembe jut, az természetesen a Harry Potter, viszont az SzJG-t is 4-szer 5-ször olvastam, a Párválasztó is jópárszor a kezembe került. Mégis, azt hiszem, az Alice Csodaországban az a könyv, amit legtöbbször olvastam.

2. Ha nyár, akkor kötelező olvasmány vagy tipikus nyári olvasmányok?

Azt mind (vagy hát, páran) tudjuk, hogy mindig mindent az utolsó pillanatra hagyok, ez a kötelezőkkel sincs másképp. Storytime, tavaly Az apostolt konkrétan előző este éjfélkor jutott eszembe elolvasni. Úgyhogy nyáron nem nagyon kerül kötelező a kezembe, viszont nem nagyon szoktam könyveket évszakhoz kötni, szóval azt sem mondhatom, hogy tipikus nyári olvasmányokról szól nálam ez az időszak. Jön, ami jön.

3. Szerinted tipikus nyári olvasmány:

Oké, az előbbi kérdésre a válaszom?! Azért megerőltetem magam... Julianne Donaldson - Edenbrooke-ja szerintem ilyen könyv. Nagyon édes, és azt hiszem, sokat elmond róla, hogy ez egy olyan romantikus volt, ami tetszett.





4. Ha nyár, akkor szerelem! Kedvenc könyves páros?

Nehéz ügy, nagyon nagyon nehéz ügy. Mivel annyi kedvenc párosom van, hogy Dunát lehetne velük rekeszteni, a legfrissebbet választom. Ők pedig Kate és Henry a Blackmoore-ból. Imádom őket, a kapcsolatukat is, mert komoly.





5. Olvasmányaid alapján, te hova utaznál el legszívesebben nyaralni?

Nem akarom ugyanazt a választ adni, szóval nem fogom Edenbrooke-ot vagy Blackmoore-t mondani. Pedig szívesen ellátogatnék mindkét birtokra. Viszont a Hazudósok magánszigetén is szívesen eltöltenék pár kellemes hetet.





6. Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél:

Nem nagyon olvasok horrort, se thrillert, mert ismerem magam és tudom, hogy ha egyszer elkezdek félni valamitől, az évekig velem marad, azt meg nem szeretem, szóval nem sűrűn nyúlok borzongató könyvek felé. De mondjuk, hogy a Sosehol Neil Gaiman-től beleillik a kategóriába.



7. Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött, forró szerelmi történetet, amit olvastál!

Hm, romantikus, mi? Másik kedvenc... Anna Todd Miután sorozata a legtúlfűtöttebb, amit valaha olvastam.



8. Idén nyáron melyik könyvet viszed magaddal a nyaralásodra?

A nyaraláson már túl vagyok, de az útitársaim V. E. Schwab Egy sötétebb mágiája, Julianne Donaldson Blackmoore-ja és Kevin Hearne Üldöztetvéje voltak. 30 oldal híján mindhármat el is olvastam.

Kihívottak:
Bárki, aki szeretne kicsit visszagondolni a nyarára. Miközben kitölti a tag-et. Csak nekem hangzik ez furán?

Remélem jól éreztétek magatokat a nyáron és ne feledjétek: a következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése