2015. december 28., hétfő

2015 - évértékelés+néhány fogadalom

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és (ahogy észrevehettétek) egy jó ideje ez az első bejegyzésem. Ennek különböző okai vannak, leginkább az, hogy könnyen elhanyagolok mindent. Ebben a posztban kicsit a 2015-ös évemről szeretnék beszélni, illetve a következő évi terveimről.
Ez az év több szempontból is nagyon jó volt. Először is, sikeresen túléltem az első középiskolai évemet. Rengeteg emberrel ismerkedtem meg, és közülük páran nagyon jó barátaim is lettek. Bár azt képzelni sem mertem, hogy ennyi barátom lesz, mert nem vagyok az a fajta. Szóval ezzel a sok emberrel nyáron is tartottam a kapcsolatot. Ez a nyár pedig elképesztően jó volt. Elsőként a suli vége utáni második héten Németországba mentünk, a suli szervezésében. Németországban akkor még nem ért véget a tanítás, és egy ottani testvériskolaszerűséget látogattunk meg. Ott voltunk egy hétig, és még jobban összekovácsolódtunk. Nagyon vicces volt az odafele út, az ottlét és a hazafele út is. Rengeteg élménnyel gazdagodtam. Ezután egy hétig otthon voltam és cuccoltam össze, hogy induljak Lengyelországba. Az unokatestéremék úgy döntöttek, jó ötlet magukkal vinni és nagyon hálás vagyok, hogy így történt. Lengyelország nagyon szép, a hegyek, a táj fantasztikusan szép. Egyetlen rossz dolog volt nyáron. A szüleimmel és a testvéremmel nem tudtunk sehova elmenni. De.. nem így jött ki a lépés, van ilyen. Aztán vége lett ennek a szép időszaknak, elkezdődött az iskola. Nem volt olyan szörnyű a kezdés, mint amire számítottam, a kolesszal elviselhető. A jegyeim annyira nem foglalkoztatnak, mint az eddigi években, és erre büszke vagyok. 10 év kellett, hogy ne legyen rajtam nyomás... A lényeg, hogy elértem, nem?
Olvasás szempontjából is nagyon jó évet zárok. A Reading Challenge-t sajnos nem sikerült teljesíteni, pár könyv még hiányzik, de így is több, mint 50 könyvet olvastam, ami nekem nagyon nagy szó, szóval büszke vagyok magamra.
Nem vagyok híve az újévi fogadalmaknak, ezért inkább a következő dolgokat nevezzük inkább tervnek. Tehát:
-mielőtt vennék egy könyvet, elolvasom azokat, amik itthon vannak elolvasatlanul
-többet foglalkozom a bloggal. ezentúl tényleg igyekszem minden héten írni, ha nemis értékelést, de valamit (spoiler: van pár értékelés a füzetembe, csak be kéne gépelni)
-folytatom a jó szokásomat és nem stresszelek felesleges dolgokon
-addig nem jelentkezek molyos kihívásokra, amíg egy párat nem csináltam meg
-mostmár tényleg elmegyek nyelvvizsgázni

Ennyi lenne ez a kis bejegyzéske, remélem jó évetek lesz. Utólag is boldog karácsonyt és boldog új évet! A következő bejegyzés szerintem már csak jövőre lesz, addig is legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónonülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése