2016. június 8., szerda

Április - sorozatok | havi zárás #4

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és mivel ismét véget ért egy hónap, itt az ideje visszatekinteni a mögöttünk állóra. Mellesleg, nektek is úgy tűnik, mintha az időnek valami halaszthatatlan dolga akadna, mert úgy rohan, hogy csak na.
Áprilisban gyorsan olvastam a könyveket. A helyzet viszont az, hogy vagy nem bírtam rávenni magam, hogy olvassak, vagy nem bírtam kikászálódni a világból, amiről olvastam. A bloggal viszont sikerült többet foglalkoznom, ha ezt még ti nem is látjátok. Volt egy olyan estém, amikor nem bírtam aludni, különböző okok miatt és akkor szerencsére sikerült néhány ötletet gyűjtenem a jövőre nézve.
Amiket olvastam:
- Kalapos Éva - D.A.C 4. Nem gyerekjáték
- Marissa Meyer - Scarlet
- Kiera Cass - A Párválasztó
Amikről írtam:
- Március | havi zárás #3
- Az a gonosz technika! | Julie Kagawa - Vaskirály
- Kedvenc tv/könyvsorozatok | kedvencek #2
Újak a polcomon:
- Amy Kaufman és Meghan Spooner - These Broken Stars ~ Lehullott csillagok
- Gail Carriger - Soulles ~ Lélektelen
Április az sorozatoké volt, májust az időutazásnak szentelem. Olyan könyveket tervezek olvasni ebben a hónapban, amik a jövőbe vagy a múltba repítenek. Sunyi kis téma ez, mert úgy tűnik, hogy könnyű a választás, de annak tekintetében, mennyi ilyen témájú könyv áll rendelkezésemre, igen nehéz eldönteni, mit olvassak. Azért valahogy megbírkozom vele.
Májusra tervezem:
- Kiera Cass - Az Elit; Az Igazi; A koronahercegnő
- Erin Morgenstern - Az éjszakai cirkusz
- Julianne Donaldson - Edenbrooke
- Amy Kaufman és Meghan Spooner - These Broken Stars ~ Lehulott csillagok
Bízom benne, hogy májusra is átragad valami a gyorsolvasásomból, de mint tudjuk, nem a mennyiség a lényeg, hanem a minőség. Remélem az érettségizőknek minden jól mert, és kitartást kívánok még a jövő héthez. Mindenkinek napsütésben, vidámságban és olvasásban gazdag májust kívánok. Pá, Gabi
U.i. Nemsokára itt a suli vége, ezt már féllábon is kibírjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése