2018. január 3., szerda

December - egy utolsó hajrá | Havi zárás #18

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és megígérem, ez lesz az utolsó tavalyi évhez kötött bejegyzés, de muszáj lezárni azt a decembert.
Lássuk, mi történt az év utolsó hónapjában. Volt szerencsém a fél hónapot betegen tölteni, bár haza nem mehettem, mert lázam nem volt, de voltak napok, mikor konkrétan olyan volt a hangom, mint akit megszállt a sátán (idézet kedves szobatársamtól). De amúgy jó volt... Nem volt. De névnapot is ünnepeltünk, mikulás ünnepséget ültünk a koleszban, mindenki ezerrel készült a karácsonyra, sütöttünk, főztünk, utolsó pillanatban vettem ajándékokat (meglepő, nem?) és még több ember nőtt fel a környezetemben. Volt egy egész tűrhető szünet, és persze karácsony. Meglátogattam az ország túlsó végén élő nagymamámat, ami nagyon jó volt, mert sajnos csak igen ritkán látom. Néztem karácsonyi filmeket is, pedig amúgy nem nagyon szoktam, de a Grincs idén sem maradhatott ki, és furcsa módon, idén valahogy sikerült megnéznem a Reszkessetek betörők második részét (csak a másodikat) pedig sose szoktam látni egyiket sem. Meg persze szerencsére olvasnom is sikerült.

Amiket olvastam:
 - John Green - Turtles All The Way Down
 - Nicola Yoon - The Sun Is Also A Star
 - V. E. Schwab - Gyülekező árnyak
 - Böszörményi Gyula - Nász és téboly
 - Sarah J. Maas - Köd és harag udvara

Amikről írtam:

Újak a polcomon:
 - Böszörményi Gyula - Nász és téboly
 - Sarah J. Maas - Köd és harag udvara
 - Julianne Donaldson - Edenbrooke örököse
 - E. K. Johnston - Ezer éjszaka
 - Roald Dahl - A barátságos óriás
 - Jenny Han - To All The Boys I've Loved Before
 - Jenny Han - P. S. I Still Love You
 - Jenny Han - Always and Forever, Lara Jean

Januárban sokak örömére újrakezdődik a suli (én is nyilván közéjük tartozok. Nem.), de gondolom ugyanannyi időm lesz olvasni, mint eddig, bár félév lesz, amikor valamiért a tanárok beindulnak és dogahegyekkel jutalmaznak minket, mintha nem lenne holnap. Pedig van még utána 5 csodás hónap, amit együtt tölthetünk. De ne szaladjunk ennyire előre, most még január van, és az okosok azt mondják, éljünk a pillanatnak, úgyhogy nézzük is a januári TBR-omat, amit valószínű be fogok tartani.

Januárra tervezem:
 - Jenny Han - Always and Forever, Lara Jean (nagyon kíváncsi vagyok a trilógia végére és nem tudok várni, míg magyarul megjelenik)
 - Rick Riordan - Csata a labirintusban (molykalipszises közös olvasás)
 - Rick Riordan - Az utolsó olimposzi (ha már a 4. kötetet elolvasom az utolsó ne maradjon már olvasatlanul)
 - Roald Dahl - A barátságos óriás (karácsonyra kaptam és miért ne olvasnám el, amit kaptam?)
 - Julianne Donaldson - Edenbrooke örököse (a listáról)
 - Marie Lu - Legenda (molykalipszises közös olvasás)

Elég barátságos, úgy gondolom, akár még sikerülhet is mindent elolvasni róla. Mint a mellékelt ábra mutatja, a múlt hónapban emlegetett piszkozatokkal nem sok mindent sikerült kezdeni, ami viszont azt jelenti, hogy még mindig meglephetlek vele titeket akármikor. És ki ne szeretné a meglepetéseket, igaz? 

Remélem mindenkinek jól telt a decembere és még egyszer, utoljára már tényleg, boldog új évet. Ugye nem felejtettek el lencsét enni? Ha igen, nem probléma, úgy hallottam, ha elolvastad eddig a bejegyzést, ugyanolyan hatása van, mint egy jó kis lencsefőzeléknek. Szóval no para és a következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése