2016. április 3., vasárnap

Március | havi zárás #3

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és egy nagyon jó hírem van. Elindultam felfelé az emelkedőn, legalábbis az egyik felem, az, amelyik olvas. A másik, amelyik a blogot írja, még mindig az szakadékban van, de dolgozom rajta, hogy teljes gőzzel felfelé haladjak. Bár olvasás szempontjából sokkal jobban teljesítettem, mint az előző hónapokban, mégis, úgy érzem olvashattam volna többet. Volt tavaszi szünet, amikor rengeteg időmnek kellett volna lennie. De nem volt. Itt egy jó tanács a jövőre nézve: ne gondoljatok arra, milyen kellemetlen lenne, ha a szünetre megbetegednétek, mert megtörténik. Úgyhogy egy egész napot átaludtam, hogy egyáltalán a fejem ne fájjon annyira. Utána pedig még egy gyönyörű hetet tölthettem két új barátommal torokfájással és náthával. De azért büszke vagyok magamra.

Amiket olvastam:
- Andy Weir - A marsi
- Matthew Quick - Bocsáss meg, Leonard Peacock!
- Böszörményi Gyula - A Rudnay-gyilkosságok
- Julie Kagawa - The Iron King-Vaskirály
- William Shakespeare - Szentivánéji álom

Amiről írtam:
- Február | havi zárás #2

Új a polcomon:
- Marissa Meyer - Scarlet
Így, hónap végén vettem észre, hogy az öt könyvből 4-et férfi írt. Az jutott erről eszembe, mi lenne, 
ha tematizálnám a hónapokat. Ez volt a férfi írók hónapja, április pedig lehetne a sorozatok hónapja.



Áprilisra tervezem:
- Marissa Meyer - Scarlet
- Kalapos Éva - D.A.C 4.
- Elizabeth Gnone - Ég veled, Fairy Oak!
- C. S. Lewis - Az ezüsttrón

Valószínűleg nem fogom tudni elolvasni az összes könyvet a listáról, de mindenképpen megpróbálkozom vele.

Remélem jól telt a márciusotok, a lányokat sokan meglocsolták, a fiúk sok helyen voltak locsolni és hogy sikerült egymás megviccelnetek április elsején. Mindenkinek eseménydús olvasásban és napsütésben gazdag áprilist kívánok. A következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése