2016. szeptember 19., hétfő

Nyárzárás | (neméppen)havi zárás #7

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és visszatértem! Nemigen terveztem hanyagolni a blogot, de meg sem lepődök, hogy máshogy történt. Arra gondoltam, így, hogy az esős idő megérkezett, hivatalosan is lezárom a nyarat.

Ha minden igaz, és jól megy a matek, idén nyáron 20 könyvet olvastam. 3 sorozatot befejeztem, 5 másikat elkezdtem.
Íme pár nyári kedvenc:

Könyvek
 Sorozatkezdő: Marie Rutkoski - A nyertes átka
 Befejező kötet: Elisabetta Gnone - Ég veled, Fairy Oak!
 Egyrészes: Sarah Addison Allen - A barackfa titka

Film
 10 dolog, amit utálok benned (tudom, nem mai film, egyidős velem, nem is először láttam, de azt hiszem, ez volt az egyik legjobb, amit a nyáron megnéztem)

Zene
 Mind a 46 dal a Hamilton musicalből. (ami egyébként nagyban hozzásegített ahhoz, hogy csak 20 könyvet olvassak a nyáron.)

Más
 A nyaram egyébként meglepően eseménydús volt. Rögtön az elején szereztem magamnak egy nyelvvizsgát, úgyhogy két hét kemény tanulás után Hawaii volt az egész. Váratlanul sokszor találkoztam a barátaimmal, régebbi nyarakon valahogy ez sosem jött össze. A családdal voltunk három király napot Prágában. Ez a város nagyon nagyon szép, és a rövid idő ellenére sikerült minden nap lejárni a lábunkat. Voltam pár koncerten, az egyik alkalommal 3 és félen egymás után. Nem mondom, jó kis izomlázam volt utána. A blog időközben egyéves lett, amiről sikeresen lemaradtam, de lesz még szülinap. Valamint az 1000 megtekintést is átléptük, jelenleg 1015-nél tartunk, amire nagyon büszke vagyok, mert nem vagyok elég magabiztos ahhoz, hogy ennél jobban reklámozzam a gondolataimat, és így is, ennyiszer rákattintottak.

Tervek
 Igazán megtanulhatnám már, hogy sose semmi nem úgy történik, ahogy tervezem, de azért még pislákol bennem a remény. Az év végéig szeretném elérni az 50 könyvet, amire van esély. Több bejegyzést is szeretnék írni, ami igazából sikerülhetne is, mert miután befejeztem a könyveket, leírtam az értékelésemet a kis füzetecskémbe, csak időm/alkalmam/türelmem nem volt hozzá, de dolgozok rajta. Más nagyszabású tervem nincs, ezzel is elég lesz megbirkózni. Tarthatatlanul rendezetlen vagyok. Ezen szeretnék még változtatni, eddig jól megy.

Remélem nektek is legalább olyan jó volt a nyaratok, mint nekem, és senkit nem viselt meg nagyon a sulikezdés. Sok kitartást küldök, bennem úgyis túlteng. A következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok, és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést! Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése