2017. január 4., szerda

2016 - évértékelés+ néhány fogadalom, de inkább célkitűzés

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ma icipicit megkésve hivatalosan is lezárom magamban a 2016-os évet (valamint ez egy gyenge próbálkozás a blog újraélesztésére).
A tavalyi év is egész tűrhető volt, viszont ajha milyen gyorsan elszállt. Néhány személyes boldogsággal kezdeném, aztán rátérek a könyvekre. Tehát, tavaly szereztem egy német középfokú nyelvvizsgát, voltunk a családdal Prágában nyaralni, nem otthon punnyadtam egész nyáron, harmadik évemet kezdtem a gimnáziumban. Ezenkívül találtam 2 vagyis inkább 4 musicalt, amiket nagyon szeretek (Hamilton, A Very Potter Musical, A Very Potter Sequel, A Very Potter Senior Year), ezek miatt hosszú olvasói válságba is kerültem, mert ha én egyszer találok valamit, aminagyon tetszik, akkor az NAGYON TETSZIK és képtelen vagyok mást csinálni, csak azzal a valamivel tudok foglalkozni.
A blogon tavaly 24 bejegyzés született, ami az azelőtti 7-hez képest nem is olyan rossz. Illetve, elmúltunk egyévesek, amiről szégyenszemre lemaradtam, és átléptük az 1000 kattintást, amire igazából nem számítottam, mert sehol nem promózom a blogot, nem gondoltam, hogy emberek megtalálják. És ami a legfontosabb  és amire a legbüszkébb vagyok: az egyik kedvenc könyvem írója olvasta az ajánlómat. Még mindig nem hiszem el, hogy ez történt, mármint váó, pedig áprilisban írta, hogy olvasta, és ennyi idő alatt már igazán feldolgozhattam volna, de hát nem ment... Azt hiszem, erre sokáig fogok emlékezni.
És akkor könyvek. Minden hónapban ellátogattam a könyvtárba, ahová rendszerint nem sikerül időre visszavinni a kikölcsönzött könyveket. Ezen amúgy abszolút nem lepődök meg, szerintem velem született rendellenesség, hogy nem vagyok képes időre csinálni akármit.
Idén összesen 58 könyvet olvastam, 10 sorozatindítót, 4 befejezőkötetet és 12 folytatást.Volt még közöttük egy verseskötet, 3 dráma és 7 kötelező.
A könyvespolcom 64 új könyvvel lett gazdagabb, ebből viszont csak 24 került a beszerzés évében elolvasásra. Ezzel át is vándorolhatunk a 2017-re vonatkozó terveimhez, mivel az egyik így szól:
- a tavaly kapott/beszerzett könyveket olvasom el elsőként
- júniusig csak vészhelyzet esetén veszek könyvet (ezt eddig sikerült betartanom :D)
- legalább 5 megkezdett sorozatot befejezni
- legalább 24 bejegyzést írni a blogra
- betartani a határidőket (határidőnaplóm már van hozzá, már csak használni kell)

Szóval, 2016 végülis egész jó év volt, kíváncsi vagyok 2017 mit tartogat. Az idő viszont lassíthatna, megijeszt, hogy ilyen gyorsan telik. Remélem nektek sem kínszenvedés volt, és hát, boldog új évet mindenkinek! Teljen 2017 legalább olyan jól, mint az elődje! A következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést! Pá, Gabi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése