2017. február 1., szerda

Január - vége az első hónapnak | Havi zárás #9

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ma 2017 első hónapját búcsúztatom. Számomra nagyon gyorsan eltelt ez a harmincegy nap, pár izgalmas dolog történt is. Megpróbáltam felébresztgetni a blogot (két bejegyzést sikerült is írni), a suliban véget ért az első félév, szereztem egy határidőnaplószerűséget, hátha kicsit segít csökkenteni a szétszórtságomat, és azt, hogy mindent az utolsó pillanatra hagyok, és eddig egész jól bevált. Ezenkívül voltam színházban a barátaimmal, amit nagyon élvezetem (az Augusztus Oklahomában-t néztük, és tetszett, viszont a végén azt éreztem, hogy mi a fene volt, amit néztem??!). És természetesen könyvek is kerültek a kezembe, és újra rájöttem, mennyire sokat is jelentenek nekem és mennyire szeretek olvasni. Ilyen szempontból elég jó volt a hónap, ugyanis 4 és fél könyvet olvastam, valamint könyvet is csak egyet vettem, a többit apáéktól kaptam.

Amiket olvastam:
 - James Dashner - Tűzpróba (még decemberben kezdtem, de most fejeztem be)
 - James Dashner - Halálkúra
 - Jojo Moyes - Mielőtt megismertelek
 - Anna Woltz - Black Box
 - Böszörményi Gyula - Ármány és kézfogó

Amikről írtam:
 - 2016 évértékelés
 - Jojo Moyes - Mielőtt megismertelek

Újak a polcomon:
 - Kötés, horgolás
 - Egyetemes történelmi kronológia (hátha jól jön majd a jövőben valamikor)
 - Teleki Pál - A földrajzi gondolat története
 - Böszörményi Gyula - Ármány és kézfogó

Február a tél utolsó hónapja, itt a Valentin nap, tehát természetesen a mini-könyvklubos romantikuson kívül semmi olyan könyvet nem fogok olvasni, ami kizárólag a szerelmi szál köré épül, mert engem most hagyjanak békén a rózsaszínnel, szívecskékkel, rózsákkal és boldogsággal. Mivel jobb témát nem tudtam kitalálni, és igencsak bűntudatot érzek a sok eddig el nem olvasott könyvem miatt, ezért ezt a hónapot azoknak szentelem, amik több, mint 3 hónapja ülnek a polcomon. Egy pár lehetőség ezek közül:

Februárra tervezem:
 - Rosamund Hodge - Kegyetlen szépség
 - Marie Lu - Legenda
                                                 - George Orwell - 1984
                                                 - Zakály Viktória - Szívritmuszavar

Remélem nektek is jól telt az év első hónapja, és az elkövetkezendő 11 is jó lesz. Igazából még több mindent tarvezek olvasni februárban, de nem akarok végtelen hosszú listát írni. Mindnekinek jó szórakozást a tél utolsó hónapjára! Ne feledjétek, nemsokára tavasz. A következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése