2017. május 4., csütörtök

Április - Ó, te drága olvasási válság! | Havi zárás #11

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ma egy hónap kihagyás után ismét jelentkezek. Szóval április... Bátran jelentem ki, hogy eddig ez volt a legrosszabb hónap az évben. Volt egy tavaszi szünetem, ami még hosszabb is volt, mint a többieknek, erre nem megbetegszem? És persze csak a szünet ideje alatt gyötört a láz, amint vissza kellett menni a suliba, (majdnem) tökéletesen voltam. A dupla gyönyörűség ebben, hogy amúgy hiperritkán vagyok beteg. Aztán túl vagyok egy infó osztályozón, ami remélhetőleg nem sikerült annyira siralmasan. Nemsokára kiderül. De szerencsére pozitívumok is voltak. Például elhatároztam, hogy megpróbálom menteni a menthetőt, vagyis nekiállok tanulni. Épp időben, nem? Aztán voltam színházban is, ami nagyon jó volt. Aztán újra volt 100, amit nagyon hiányoltam (olyannyira, hogy betegségem egy hetében újranéztem az egészet), és végre valahára rendet raktam és átrendeztem a könyvespolcomat.
Olvasás szempontjából teljesen katasztrófa volt ez a hónap, ugyanis egy könyvet sem sikerült befejeznem, és ez annyira rosszul esik, hogy rossz erre gondolni. És ahogy láthatjátok, egy bejegyzést sem raktam ki. Így hát nézzük, mik

Újak a polcomon:
 - Erin Morgenstern - The Night Circus (magyarul: Az éjszakai cirkusz)
 - Neil Gaiman - A temető könyve


Ezután a fantasztikus hónap után remélem, hogy egy sokkal jobb elé nézek. Azt már érzem, hogy az olvasáshoz jön vissza a kedvem, aminek örülök, mert jó érzéssel tölt el, hogy még mindig szeretem ezt csinálni. Szóval igazából a TBR-omon azok vannak, amiket most olvasok, és, mivel újra megpróbálkozom a Mini-könyvklubbal, az e havi könyv is felkerült a listára:

Májusra tervezem:
 - Jane Austen - Büszkeség és balítélet
 - Karen Marie Moning - Rossz hold kelt fel
 - J. K. Rowling - Harry Potter and the Goblet of Fire

Remélem, hogy tényleg jobb lesz ez a hónap, mint április volt és hogy nektek azért nem telt olyan rosszul, mint nekem. Boldogságos, olvasásban gazdag és napsütéses májust mindekinek! A következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése