2017. július 5., szerda

Június - visszatértem | Havi zárás #12

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ó, te jó ég, eltelt egy fél év! Mi a fene, hova tűnt az a rengeteg idő? Mármint... Eltelt 180akárhány nap, de mégsem tűnik annyinak. Na, de most ne arról beszéljünk, hogy milyen jó lábai lesznek az időnek, ha ennyire rohan, hanem arról, hogy mégis mivel töltöttem a suli utolsó félhónapját. Először is, befejeztem a sulit! Vagy hát, nem örökre, még van két évem a gimiben, meg ha minden jól megy, akkor egyetem, de most van két és fél (már csak kettő) hónap szünetem! Hurrá! Aztán 1/5-öm érett, ugyanis sikeresen megcsináltam az infóérettségit. Haza is jöttem, ami mondjuk egyértelmű, na mindegy... Szóval kiköltöztem a koleszból, megint csak nem véglegesen, határozottan tervezek oda visszamenni, de majd csak augusztus 31-én. Mi volt még? Ó, hát persze, Könyvhét (amiről sikerült bejegyzést nem írni... de tanulni kellett az érettségire) Megint nagyon jó volt. Ugyanazzal a barátnőmmel voltam, akivel tavaly, és megint voltunk Böszörményi Gyula dedikálásán és megint ott volt Magocsa-Horváth Éva, aki azt mondta, hogy tetszik neki a pólóm!!! És tök bénán fog hangzani, de sose fogom elfelejteni, mert olyan jó (és sajnos ritka) hogy tök kedves és aranyos emberekkel találkozok.
Ú, hazajött az egyik barátnőm Hollandiából, és hozott egy HP-s pólót, ami már önmagában is nagyon aranyos, a plusz benne viszont az, hogy előrelépés afelé a célom felé, hogy a hét minden napján tudjak Harry Potter es pólót felvenni.
Moziban is voltunk a sulival, megnéztük a Kincsemet, ami váó, de jó volt. Nagyon tetszett, nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz, de hű. 
Nagyjából ennyi történt. Ja, meg még két barátnőm 18 lett, ami egyrészt rossz, mert a végén én leszek a legkisebb, másrészt rossz, mert az én szülinapom is közeledik (jó, van még kb 4 hónap) és én azt hittem, tovább leszek 17, már kezdtem megszeretni ezt a számot.
Na, de nézzük, könyvek terén hogy állunk: 

Amiket olvastam:
 - Petőfi Sándor - Az apostol
 - Gail Carriger - Változatlan
 - Böszörményi Gyula - Bitó és borostyán
 - Lev Grossman - A varázslók

Amiről írtam:

Újak a polcomon:
 - Böszörményi Gyula - Bitó és borostyán
 - Ransom Riggs - A különlegesek regéi
 - J. K. Rowling - Legendás állatok és megfigyelésük (a forgatókönyv)
 - Alexandra Bracken - Az idő vándorai

Jelenleg próbálok nem szétolvadni a melegben, bár az utóbbi pár napban egész elviselhető volt kint is az idő. Nézzük, mit tartogat az év legmelegebb hónapja:

Júliusra tervezem:
 - Stephen King - 11/22/63
 - J. K. Rowling - Legendás állatok és megfigyelésük (forgatókönyv)
 - Ransom Riggs - A különlegesek regéi
 - Jack Kerouac - Úton

Ezzel a TBR-ral nem raktam túl magasra a lécet, remélhetőleg mindegyik könyvet el tudom majd olvasni, akár többet is. Nem tudom, feltűnt-e, de a Rengeteg (a júliusi Mini-könyvklub könyv) nincs a listán. Jó megfigyelés, valóban, mert azt már nem tervezem elolvasni, hanem meg is tettem, szóval hamarosan esetleg talán nemsokára értékelést is olvashattok róla.

Remélem mindenkinek jól telik a nyári vakáció, sokat strandoltok, degeszre eszitek magatokat lángossal, fagyival, görögydinnyével és gondoltok a védekezésre (értsd: használtok naptejet). Kívánom, hogy senki ne olvadjon szét a Napon és a következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

U.i.: megnéztem a tavalyi júniusos bejegyzésemet is, és akkor is terveztem elolvasni a Stephen King könyvet. Most már tényleg neki kéne állni, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése