2017. október 17., kedd

Szeptember - újra nehéz az iskolatáska | Havi zárás #15

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és gondoltam így, hogy már egy jó két hete benne vagyunk az októberben, ideje lenne lezárni a szeptembert. Lássuk, mi történt.

Természetesen elkezdődött a suli, de ezzel senkinek nem mondok újat. Annyira nem rázott már, szerintem 11-12 év alatt hozzászoktam, hogy mindig ez van.
Rájöttem, hogy egy tök király erdő mellett lakom. Oké, ez így hülyén hangzik, eddig is tisztában voltam vele, hogy ott van, kiskoromban sokat is jártunk oda, viszont mindig a városközpont felé indultam el, ez meg a másik irányban van. És rájöttem, hogy amúgy tök szép meg tök jó kicsit a természetben lenni, még ha nem is egy Bakony.
Kiderült a nyelvvizsgám eredménye, amivel elsőre nem voltam megelégedve, de miután kb mindenki azt mondta, hogy mekkora hülye vagyok, örüljek (mert amúgy tényleg nagyon magas százalékkal lett meg), és igazából igazuk van, szóval már inkább büszke vagyok magamra.
Még egy barátnőm felnőttkorba lépett, és már nekem is csak 17 napot kell várnom a jeles napig.
Utaztam is, ami tök meglepő és igazából nem értem, hogy kerültem a kiválasztottak közé, mindenesetre örülök neki. A suli szervezett egy kirándulást Széphalom környékére és ebben az a vicces, hogy osztálykirándulni is ott voltunk, és májusban eszembe sem jutott, hogy fél éven belül megint ott leszek. Amúgy nagyon jól éreztem magam, a tanárokról megint kiderült, hogy jót lehet rajtuk derülni (időnként). Ennek keretei között Kassára is ellátogattunk, és meglepetés, ebben is van valami vicces. Mégpedig hogy mióta gimis vagyok, valahogy minden évben elkeveredek Szlovákiába (mármint nem szó szerint, szervezett kirándulás, meg minden, csak éppen nem számítok rá, hogy megyek) és hát, az idei év sem maradt ki.
Apa elvitt az OMÉK-ra, a háromnapos kirándulás hetén, szóval akkor csak 1 pénteket mentem suliba (meglehetősen élvezetes volt). Kérdezhetnétek, hogy mégis mit keresett egy 17 éves lány egy mezőgazdasági kiállításon. A válaszom pedig az rá, hogy 1)tök jó volt suli helyett Pestre menni (természetesen nem a fő ok...) és 2) érdekel a meteorológia, az éghajlatváltozás és mit ad isten, pont volt ehhez kapcsolódó előadás. Sok érdekes dolgot hallottam, plusz az is kiderült, hogy aki az OMSZ-nél dolgozik, az nem ó-em-esz-nek mondja, hanem omsz-nak. Legalábbis azok, akik ott előadtak.
Más nagyon nem történt, ezerrel készültünk a diákdirire, de azt majd októberben, az annak a hónapnak a nagy eseménye.
Blog szempontjából hónap elején úgy tűnt, mintha nem lenne olyan siralmas a helyzet, de aztán elindultam a lejtőn. Upsz.
Könyvek terén egész jól teljesítettem, bár nem nagyon követtem a TBR-omat, de őszintén szólva, nem is nagyon lepődök meg ezen már. Nézzük, miket olvastam:

Amiket olvastam:
 - Sidney Lawrence - A kalóz asszonya
 - Jennifer E. Smith - Vajon létezik szerelem első látásra?
 - Jenny Han - A fiúknak, akiket valaha szerettem
 - Lev Tolsztoj - Ivan Iljics halála
 - Erin Morgenstern - The Night Circus

Amikről írtam:
 - Summer Book Tag
 - Augusztusi zárás
 - Nyári kedvencek
 - Sidney Lawrence - A kalóz asszonya

Újak a polcomon:
 - Jenny Han - A fiúknak, akiket valaha szerettem

Egész büszke vagyok magamra, hogy suli mellett is tudtam olvasni, bár sajnos a Mini-könyvklubos könyvhöz nem jutottam el, reméljük, hogy most sikerülni fog. Meg úgy amúgy is elég jó a hangulatom, sikerült a sulinak ez alatt a másfél hónap alatt nem mély depresszióba sodornia (bár mostanában kezd leesni, hogy két szobatársam is érettségizni fog, ami kicsit megijeszt, mert felnőnek, ketten maradunk a szobában és egy évvel később mi is ballagunk, kicsit nehéz felfogni). Mivel már a hónap közepét is elhagytuk, a TBR-omon nem lesznek fent a könyvek, amiket már olvastam, mert úgy gondolom, logikátlan lenne. Nem tervezek különösen ijesztő könyveket olvasni, csak mert Halloween lesz, bár ki tudja. Mondjuk, hogy jelenleg nem hiszem, hogy ez történne.

Októberre tervezem:
 - J. K. Rowling - Harry Potter és a Titkok Kamrája (tavaly óta nem olvastam el az illusztrált kiadást - itt az ideje)
 - Oscar Wilde - Dorian Gray arcképe (Mini-könyvklubos könyv)
 - Ransom Riggs - A különlegesek regéi (június óta vár rám)
 - Alexandra Bracken - Az idő vándorai (szintén június óta hanyagolom)
 - V. E. Schwab - Gyülekező árnyak (nagyon nagyon vártam)
 - Stendhal - Vörös és fekete (kötelező - őszi szünet utánra portfóliót kell csinálni belőle)



Azt hiszem, ennyi elég lesz, nagyon nevetnék, ha sikerülne ezt mindet elolvasni október végéig, addig még nagyjából két hetem van... Meglátjuk.



A következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése