2017. december 2., szombat

November - kezdődnek a felnőtt problémák | Havi zárás #17

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ma valahogy úgy éreztem, megtöröm a jó szokásom, és nem a hónap közepén hozom az előző havi zárást. Hát nem csodás a változás? Remélem ti is annyira élvezni fogjátok. Szóval november.

November eleje az őszi szünet végét jelentette, megint érvényes a mondás: Minden kezdet valaminek a vége. Vagy fordítva? Minden vég valaminek a kezdete? A lényeg, a szünet szép volt, jó volt, így természetesen véget is kellett érnie. De mielőtt ez bekövetkezett volna, megtörtént velem is, ami remélhetőleg minden ember életében eljön, 18 lettem. Kicsit fura érzés. Mármint, az egyik szülinapi dolog az volt, hogy elmentünk étterembe és belegondoltam, hogy basszus, kérhetnék sört, és minden gond nélkül kihoznák, mert megtehetem, hogy a nap közepén sört iszok. Más kérdés, hogy akarom-e én ezt tenni. De nem is ez a lényeg, csak maga a lehetőség. Egészen érdekes érzés.
Az a helyzet, hogy nem nagyon voltam iskolában ebben a hónapban. Beteg voltam, OKTV-ken voltam, meg ilyenek.
Furcsán gyorsan vége lett az ősznek.
Blogügyileg szerintem tudjuk, hogy állok. Akinek esetleg nem lenne világos: rosszul. Ami amúgy nevetséges, mert van vagy 6 piszkozatom, de mind csak félig van kész. Komolyan mondom, nevetséges.
A könyvvásárlással sem vagyok rosszul, mert bár több könyvet szerezgettem, mint általában, a legtöbbet szülinapomra kaptam.
Az olvasás viszont! Olyan sokat olvastam, mint még talán soha! Kilenc könyvet olvastam! Kilencet! Azt sem tudtam, hogy létezik ez a szám! Nézzük, mik voltak ezek:

Amiket olvastam:
 - J. K. Rowling - Harry Potter és a Titkok Kamrája (illusztrált)
 - Vivien Holloway - Moira
 - Stendhal - Vörös és fekete
 - Elle Kennedy - Az üzlet
 - Leiner Laura - Hullócsillag
 - Jenny Han - Utóirat: Még mindig szeretlek!
 - Elle Kennedy - A baklövés
 - Kylie Scott - Taktus
 - Sarah Addison Allen - Édes élet

Amikről írtam:

Újak a polcomon:
 - Neil Gaiman - Törékeny holmik
 - Oscar Wilde - A boldog herceg
 - Jenny Han - Utóirat: Még mindig szeretlek!
 - Sarah Addison Allen - Édes élet
 - Rita Monaldi-Francesco Sorti - Salai kételyei
 - John Green - Turtles All The Way Down
 - Rick Riordan - Csata a labirintusban
 - Rick Riordan - Az utolsó olimposzi
 - MaryJanice Davidson - Egy haláli szingli meséi 1.

És hát, decemberben jön a karácsony meg minden, úgyhogy boldogság lesz, viszont üröm az örömben, hogy ki tudja, mennyi időm lesz olvasni. Bár ha jobban belegondolok, mást sem csinálok, és ennyit csak megérdemel a külvilág, hogy két hétig foglalkozzak vele.

Decemberre tervezem:
 - Böszörményi Gyula - Nász és téboly (nagyon várom)
 - V. E. Schwab - Gyülekező árnyak (szégyenszemre még mindig)
 - Madách Imre - Az ember tragédiája (kötelező)
 - Arany János - Toldi estéje (kötelező)
 - Patrick Rothfuss - A bölcs ember félelmei (talán belefér)

Kíváncsi vagyok, mennyit sikerül ezek közül elolvasni... Majd meglátjuk. Meg azt is, hogy a piszkozatokkal képes leszek-e kezdeni valamit.

Remélem mindenki készül már a rendes télre (remélem sok hó fog esni) meleg pulcsikkal, takarókkal, zoknikkal és persze teával/forrócsokival. Mindenkinek jó kuckózást, és ne feledjétek: a következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése