2018. január 3., szerda

2017 legjei | KEDDvencek #7

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ma tegnapi ígéretemhez híven folytatom is a listákat, mégpedig a tavalyi év legjeivel. Nézzük is!

Legnagyobb csalódás: Nicola Yoon Minden, mindenje. Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam szeretni, mert amúgy izgatott voltam miatta, annyira szereti mindenki. De sajnos nem tetszett.
Legnagyobb meglepetés: Erin Morgensterntől a The Night Circus. Ez nekem egy újraolvasás volt, először magyarul olvastam és őszintén szólva annyira nem tetszett, viszont időről időre eszembe jutott, aztán arra gondoltam, mi lenne, ha elolvasnám angolul, mert miért is ne, és annyira tetszett, hogy nem is értem, mi bajom volt vele elsőre.
Legmeghatározóbb: John Green - Turtles All The Way Down
Legkedvencebb új író:
 - magyar: Vivien Holloway
 - külföldi: V. E. Schwab és Jenny Han. Nem tudok választani, szóval ez így marad.
Leghosszabb: Sarah J. Maas Köd és harag udvara 750 oldallal.
Legrövidebb: Vivien Hollowaytől a Mesterkulcs a maga 78 oldalával.
Legkedvencebb borítók: Idén is sok szép borítóval lett szebb a könyvespolcom.

 
Imádom, mert össze
tudok öltözni vele
A sorozat mindkét kötetének
borítója nagyon tetszik




Természetesen ezek sem maradhatnak ki





Ezek lennének számomra a tavalyi év legjei. Ha gondoljátok, bátran írjátok meg kommentben, hogy nálatok mik voltak 2017 legjei.
A következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése