2018. december 25., kedd

Vége az évnek - újabb 365 nap, hogy csalódást okozzak

Helló Hölgyek, Urak Gabi vagyok és ma, bár még csak karácsony napja van, előre elköszönök az évtől, mert úgysem történik már semmi izgalmas, legalábbis nem hiszem, meg amúgy sem leszek gép/internet közelében. Úgyhogy ez van.
Legyen általános könyves blogos összefoglaló? Lesz. Igazából pár lista, kedvenc könyvek, írók, csalódások. Arra gondoltam viszont, hogy nem top x lenne, hanem amennyi jön, plusz az újraolvasásokat nem számolnám. Plusz nem lesz olyan kategória, hogy sorozatkezdő/folytatás/záró.

Szóval nézzük:

Kedvenc könyvek
 - Marie Lu - Legenda
 - Madách Imre - Az ember tragédiája
 - Rick Riordan - Az utolsó olimposzi
 - On Sai - Apa, randizhatok egy lovaggal?
 - Kerri Maniscalco - Stalking Jack the Ripper
 - V. E. Schwab - A fényigéző
 - Pék Zoltán - Feljövök érted a város alól
 - Bakti Viktor - Integrálva
 - Liane Moriarty - Hatalmas kis hazugságok
 - Szöges Emese - Lókötők és hazugok
 - Josh Malerman - Madarak a dobozban
 - Julia Lewis Thomson - Többek által

(plusz lehet, hogy olvasok még valami jót ebben a pár napban)

Írók, akikkel megismerkedtem és megszerettem (bár még kell tőlük olvasnom, hogy kedvencek legyenek):
 - Marie Lu
 - On Sai
 - Liane Moriarty
 - Bakti Viktor

Csalódások:
 - Erin Watt - Papírhercegnő (meg az egész sorozat)
 - Marissa Meyer - Szívtelen (hatalmas)
 - Alexandra Bracken - Sötét elmék (bár majd kap még egy esélyt)
 
Igazából eddig a Goodreads szerint 72 könyvet olvastam, viszont sajnos a legtöbb nem mozdult el a borzalmas-aztadejóvolt mércén. Vagyis nem nagyon. Volt olyan, ami jó volt, de csak jó, meg ami elment, de csak elment.

Jövőre megint meg akarom próbálni összeszedni magam, bár persze az érettségikor a legjobb ötlet ez. Briliáns vagyok.

De elkezdek egy olvasós napló-dolgot, talán helyet kap majd benne pár bloggal kapcsolatos dolog is, hátha motivál majd, hogy ne tűnjek el megint. Lehet, hogy ez az egész máshogy fog kinézni, mert annyira nem vagyok kibékülve a mostani állapottal, de ezt még meglátom.

Na mindegy, remélem mindenkinek jól telik a karácsonya, kaptatok sok szép ajándékot, és jó lesz a szilveszteri parti is. Én személy szerint alig várom, hogy semmit ne csináljak és átolvassam magam 2019-be.

Kellemes karácsonyt és boldog új évet mindenkinek!

De ne feledjétek, legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést! Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése