2016. február 13., szombat

Január | havi zárás #1

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ma a januáromat fogom leírni Nektek, olyan hónapzárás képpen.
Amiket olvastam:
Victor Hugo - A párizsi Notre-Dame
L. I. Lázár - Rejtőző kavicsok
Amiket írtam:
Laini Taylor - Vér és csillagfény napjai
Ernest Cline - Ready Player One
L. I. Lázár - Rejtőző kavicsok
The Unpopular Opinions Book Tag
Új könyvek a polcomon:
Neal Shusterman - Unwind | bontásra ítélve
Victor Hugo - A párizsi Notre-Dame
Olvasás szempontjából nem volt túl jó ez a hónap, de sikernek könyvelem el, hogy tudtam írni minden héten, és könyvek vásárlásakor sem szaladt el velem a ló.
Februárra tervezem:
Neal Shusterman - Unwind | bontásra ítélve
Benina - Bíborhajú (A Boszorka fénye #1.)
Julianne Donaldson - Edenbrooke

Remélem Nektek jobb volt a januárotok, mint nekem és hogy a február jobban fog sikerülni. A következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése