2016. január 31., vasárnap

The Unpopular Opinion Book Tag | booktag #1

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ma úgy ébredtem fel, hogy "Hm, ma valami újat kéne csinálni!" Így jött az ötlet, hogy értékelés helyett ma egy könyves tag-gel örvendeztetlek meg titeket.

1. Egy könyv/sorozat, amit mindenki szeret, de te nem
Veronica Roth A beavatott című sorozata. Az első könyvet élveztem, az valahogy az oké és a jó között volt. De ahogy folytatódott a sorozat, egyre kevésbé tudtam élvezni a könyveket. Valahogy így éreztem: Beavatott: jó, A lázadó: jócska, A hűséges: nem, nem, soha többet, ilyet többet nem.


2. Egy könyv/sorozat, amit mindenki utál, de te szereted
Kami Garcia és Margaret Stohl Igéző Krónikák sorozata. Nagyon kevés embertől hallottam, hogy szerette volna. Olyanok mondták leginkább, akik csak az első könyvet olvasták. Az tényleg jó, nem a legjobb, de szeretem. A probléma (úgy gondolom) a második könyv elején kezdődik. Bevallom, nekem is kb harmadjára sikerült 50 oldalnál többet olvasni, de miután túljutottam az elején, nagyon jó volt.


3. Egy olyan szerelmi háromszög, amiben a főszereplő nem azzal jött össze, akivel szeretted volna
Az a nagy helyzet, hogy nekem ilyenem nincs. Legtöbbször egyetértek az íróval, és azt szeretem, akivel a végén a főszereplő együtt lesz. Olyan szokott lenni, hogy azt gondolom, hogy neki nem a Halállal kéne végeznie. Viszont, mivel nem akarom a kérdést megválaszolatlanul hagyni: A koronahercegnő/ The Crown. Tartok tőle, hogy Eadlyn nem azt választja, akit szeretnék.

4. Egy népszerű műfaj, amit nem szeretsz
A thriller. Nem bírom se nézni, se olvasni.

5. Egy szereplő, akit nem szeretsz
Utálom Tris-t. Idegesítő, buta, meggondolatlan, önfejű, önző, meg akarja menteni a világot, pedig ő csak egy tizenhat/hét éves lány, nem az ő dolga. 

6. Egy népszerű író, akinek a könyveit nem igazán szereted
David Levithan. Nem tetszett a Nap nap után, Nick és Norah végtelen éjszakáját elkezdtem, de nem igazán tudtam túljutni az első oldalon. Majd talán, egyszer, a jövőben adok neki még egy esélyt.

7. Egy közhely, amit utálsz
Most számot adok a matektudásomról. Szerelmi háromszögek; tizenhat éves lányok, akik meg akarják menteni a világot, mert ők megtehetik; szörnyű múlttal rendelkező, rejtélyes srác, aki csodás módon megnyílik a lánynak, ahogy eddig senki másnak és a végén csöpög a könyv a nyáltól. Ja, ez nem egy volt...

8. Egy népszerű sorozat, amit nem akarsz elolvasni
James Dashner Az útvesztő című sorozata. Az elsőt olvastam, nem volt rossz, de a folytatásokról sok rosszat hallottam, így nem tervezem folytatni ezt a sorozatot.

Egy másik, amit elkezdeni sem tervezek: Cynthia Hand Angyalsors trilógiája. Nem azért, mert rossz dolgokat halottam volna róla, sőt, mindenki, aki olvasta, azt mondta jó volt és nekem is el kéne olvasnom. Az a helyzet, hogy egy lány, akit általánosban nem bírtam, olvasta és akkor eldöntöttem, hogy én ezt pedig akkor sem fogom elolvasni. Tudom, gyerekes, de nem igazán tudok ezen a rossz érzésen változtatni.


9. Melyik sorozat- vagy filmadaptáció tetszett jobban, mint az alapjául szolgáló könyv?
L. J. Smith Vámpírnaplók. Csak az első könyvet olvastam, de annyi elég is volt. A sorozatot előbb láttam, de úgy gondolom, ha nem így történt volna, akkor is jobban szeretném, mint a könyvet (bár a negyedik évad után azt is befejeztem) Nem tetszett Elena, se Damon, se senki a könyvben.


Remélem nem sértődött meg senki a véleményem miatt, nem kell egyetérteni velem, csak, gondoltam, ismerjétek meg kicsit jobban azt, aki hetente írja nektek a kis szösszeneteit könyvekről. Ennyi lettem volna mára, a következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok, és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése