2018. május 4., péntek

Még mindig nem haltam meg | Life update(szerűség)

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ünnepélyesen kihibernálódok. Nem nagyon voltam aktív az utóbbi időben (utóbbi... kb év eleje óta).
Mindig van az évnek egy olyan szaka, amikor teljesen mélyponton vagyok, most is ez történt, csak kicsit tovább tartott, mint gondoltam volna, és mikor már azt hittem volna, hogy vége, rá kellett jönnöm, hogy nagyon nem.
Semmit nem volt kedvem csinálni, sem olvasni, sem nagyon megmozdulni, lényegében amikor nem suliban voltam, aludtam, feküdtem és sorozatot néztem, szenvedtem vagy egyszerűen csak bámultam ki a fejemből. 
Kicsit ironikus viszont, hogy ebben a rossz időszakomba közelebbről is megismerhettem egy osztály/koleszos társam, akivel már-már ijesztő, mennyire hasonlítunk és ilyen rövid idő alatt is nagyon fontos lett az életemben.

Ennél mélyebben nem nagyon szeretnék belemenni a dolgokba, a lényeg annyi, hogy most már minden oké, és ha nem lesz bejegyzés, az már csak is a lustaságomnak tudható be, nem a rohadt gödörnek.

Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése