2018. június 3., vasárnap

Rázódjunk vissza 100-dik alkalommal is | Havi zárás #19

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és nagyon úgy tűnik, hogy havonta vagyok csak képes leülni és írni egy bejegyzést. De ma megint összeszedtem magam és mivel nemrég ért véget május, úgy gondoltam, mi lenne, ha ezzel kezdeném a visszarázódást a blogolás csodás világába.

Kezdjük azzal, mi is történt a hónapban.

Voltam (hosszú idő után újra) Intim Torna Illegál koncerten, már nagyon hiányzott az egész. Plusz új albumuk is jelent meg, amiről bevallom, még nem sok mindent hallgattam, mert a Feltettem a polcra a szívemetig jutottam, amit napokig hallgattam és még mindig nem sikerült túllépni rajta, de majd valamikor talán egyszer menni fog. 
Sorozatok filmek szempontjából is egész oké volt május. Folytatódik a Westworld, a 100 és A szolgálólány meséje is, a 13 okom volt (bár ezt csak a hatodik részig láttam még, a többiből pedig többé-kevésbé naprakész vagyok a szolgálólányból vagyok 2 résszel elmaradva, de majd valamikor behozom). Pár filmet is láttam, az Alice Csodaországban, és a Holdhercegnő újranézés volt, de láttam a 7 mesterlövészt, és A Kört (Emma Watsonnal, mármint nem vele néztem, hanem ő játszik benne). 
Aztán volt nálam egy barátnőm is, és ÁTRENDEZTÜK A KÖNYVESPOLCOM!!!! (azért a capslock, mert még mindig nagyon izgatott vagyok miatta), így most abc rendben vannak, írók vezetékneve alapján. Annyira boldogságos ez, hogy el sem tudom mondani. És megszámoltam (mert a matekfaktos agyam mi mást csinálna) 170 könyv az enyém a polcaimon és 130-at olvastam (ebben a nem sajátok, szóval szüleimé, nővéremé is benne vannak)

De nézzük konkrétan könyvek terén hogy állunk májusban.

Amiket olvastam:
 - Agatha Christie - Gyilkosság Mezopotámiában (3 csillag)
 - V. E. Schwab - Egy sötétebb mágia (5 csillag)
 - Paulo Coelho - The Witch of Portobello (2.17 csillag)
 - Elle Kennedy - The Score/A pont (3.75 csillag)
 - Kerri Manisclaco - Stalking Jack the Ripper (5 csillag - új kedvenc)
 - Roald Dahl - The Witches (3 csillag)

Új a polcomon:
 - Jan Terlouw - Kiből lehet király?

Hát így állunk. Júniusban végre vége lesz a sulinak (bár még a vége felé lesz egy szóbelim, de az laza lesz) már csak 10 nap van, abból 8 tanulós, elvileg sima lesz. A várólistám viszont nem túl hosszú, mert, ha minden jól megy, idén is megyek a Könyvhétre, ahol még nem tudom, miket fogok venni, így azokat nyilván nem tudom leírni. De lássuk.

Júniusra tervezem:
 - V. E. Schwab - Gyülekező árnyak (már elkezdtem, újraolvasás)
 - V. E. Schwab - A fényigéző (ezért olvasom újra)
 - Gail Carriger - Szégyentelen (nem hiszem el, milyen lassan olvasom ezt a sorozatot, pedig nagyon élvezem)
 - Sir Arthur Conan Doyle - Tanulmány vérvörösben (egyszerű, imádom Sherlockot)
 - Victor Lavelle - Fekete Tom balladája (random megláttam a könyvtárban, mondom te jössz velem)
 - Erin Watt - Papír hercegnő (listáról)

Remélem mindenkinek jól végződik a suli, az érettségizőknek sok sikert a szóbelire, és mindenkinek szép vakációt!

Ne feledjétek: következő bejegyzésig (ami reméljük nem egy hónap múlva lesz) legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése