2017. március 6., hétfő

Február - rövid és kevés | Havi zárás #10

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ma arra készülök, hogy lezárjam azt a hónapot, amikor az ember legkevesebbet alszik. Elég nyugis volt a február, voltam az unokatesóm szalagavatóján, és életemben először nyertem egy könyvet, aminek nagyon örülök, mert én sose szoktam semmit se nyerni, és a nevem is benne volt az újság következő számában, szóval volt örömködés. Olvasni sajnos nem tudtam olyan sokat, leginkább valami olyasmi miatt, amiről hamarosan olvashattok is (legalábbis úgy tervezem). A nem-veszek-könyvet-júniusig akciót is egész jól sikerül betartani, most is egyet vettem én, egyet nyertem, a harmadikat pedig egy könyvtárlátogatás alkalmával kaptam (a ruhatár mellett van egy könyvespolc, tele senkinek-sem-kellenek könyvekkel, 100 forintért dobálják őket, és hát, apa megérti, hogy nehéz ellenállni egy ilyen ajánlatnak)

Amiket olvastam:
 - Rosamund Hodge - Kegyetlen szépség
 - Becky Albertalli - Simon és a Homo sapiens-lobbi
 - Zakály Viktória - Szívritmuszavar

Amikről írtam:

Újak a polcomon:
 - Becky Albertalli - Simon és a Homo sapiens-lobbi
 - Claire Kenneth - Holdfény Hawaiiban
 - Aline Ohanesian - Orhan öröksége

Most pedig, itt van a március, újra sütni kezd a Nap, lehet végre megint tornacipőt hordani (ha tehetném, abban élném le az életem), el lehet hagyni lassan a télikabátot. Már megszólalt a természet ébresztőórája, de még azért félálomban van. Én is érzem, kezdenek olyan (számomra) természetellenes gondolataim születni, hogy ki kéne menni futni egyet vagy valahogy nevelni a testem. Hát, meglátjuk mi lesz ebből. Ami a könyveket illeti, azt hiszem, most akármilyen szintű fantasy-ra vágyok. Tőlem lehet high, low, urban, csak fantasy legyen, hiányzik már, hogy valami elrugaszkodottat olvassak. Meg persze, a mini-könyvklub sem maradhat ki.

Márciusra tervezem:
 - Karen Marie Moning - Keserű ébredés
 - Sarah J. Maas - Tüskék és rózsák udvara
 - Tommy Wallach - Kösz, hogy...

Remélem nektek is jól telt a tél utolsó hónapja, romantikáztatok egy jót Valentin napon, és készen álltok arra, hogy minden zöldbe boruljon. Az biztos, hogy én nagyon várom már. Addig is: a következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése