2017. március 3., péntek

Szerdai fa imádat | PénTag #2

Helló Hölgyek, Urak, Gabi vagyok és ma kis rebellis leszek és megszegek pár szabályt jó, igazából egyet..), mégpedig a Szerdai fa imádat nevű tag-et pénteken rakom ki. Mi ez, ha nem lázadás?
A kihívásra Sol és Levandra, a két könyvvadász hívott ki, akiknek ezúton is köszönöm. Hát, nézzük, mibe vágtam a fejszémet!

1. "Ha fa lennék, semmi okom nem lenne rá, hogy szeressem az embereket." - Maggie Stiefvater - A hollófiúk >> Egy könyv utálatos szereplőkkel.

Azt hiszem, bármikor, ha ez a kérdés felmerül, az örök válaszom Cyn Balog Tündérszerelem című könyve lesz. Aki olvasta a véleményemet a műről, az tudja, mennyire ki nem állhattam a szereplőket, aki nem olvasta, annak most megmondom: utáltam őket.

Az a bizonyos fúriafűz
2. "Annyi növény van itt, erre pont egy olyanba kell ütköznünk, ami visszaüt." - J. K. Rowling - Harry Potter és a Titkok Kamrája >> Egy igazán ütős könyv.

Markus Zusak - A könyvtolvaj. Gyűlölöm a II. világháborút, utálok olvasni, hallani, beszélni róla. Ez a könyv mégis el tudta ezt velem feledtetni. Úgy tudta elmesélni a történetet, hogy közben nem akartam öngyilkos lenni az események miatt. Egyik érdekessége, hogy az elbeszélő a Halál, ami külön tetszett, nem gyakran olvas ilyet az ember lánya.

3. "Tudtad, hogy minden elkapott levél egy boldog napot jelent?" - Maggie Stiefvater - Borzongás >> Egy boldogságosan boldogságos könyv, minden dráma nélkül.

Alapvetően nem vagyok nagy romantikusos, de azért néha nekem is szükségem van egy-két limonádéra. Az egyik kedvencem Julianne Donaldson Edenbrooke-ja. Van benne dráma, viszont minimális mennyiségű, és annyira  aranyos, hogy arcizom-láza lesz az olvasónak, mire a végére ér.

4. "A fák élnek, a műanyag nem." - Dan Wells - Nem vagyok sorozatgyilkos >> Egy élő, lélegző sztori, ami nem hagy nyugodni.

Az utolsó olyan könyv, amin hetekig gondolkodtam intenzíven az az Ármány és kézfogó Böszörményi Gyulától. Kegyetlen volt a vége, valószínűleg a következő kötet megjelenéséig lesznek erről a kötetről folytatott , mély beszélgetéseim a barátnőimmel.

5. "A fák között elvész a perspektíva. Meg az irány. Talán maga az élet is ilyen." - Charles Martin - Hegyek között >> Egy könyv, amiben elvesztél.

Lewis Caroll Alice könyvei az egyik kedvenceim. Bár sok ember értelmetlennek tartja, nekem pont azért tetszik. Néha teljes káosz az egész, de mi a baj egy kis káosszal? Szeretek elmerülni Csodaország világában

+1 "Úgy rémlett, mintha az összes fák suttogva beszélnének, híreket és mindenféle fondorlatokat közölnének egymással valami ismeretlen nyelven; az ágak meg ide-oda hajladoztak és markolásztak, pedig nem is fújt a szél." - J. R. R. Tolkien - A Gyűrű Szövetsége >> Egy párbeszédekben gazdag könyv.

Dráma ér? Mert akkor Moliére Tartuffe-jét választom. Rövid, szórakoztató, az egyik legjobb kötelező, amit eddig olvastam.

Az én kihívottjaim pedig: Zsófi és Bea, akik újra és újra elkalauzolnak minket a Könyvutcába, remélem hamarosan olvashatom a ti válaszotaitokat is.

Még egyszer köszi a kihívást, Sol és Levandra, és tudjátok: a következő bejegyzésig legyetek jók, ha tudtok és félóráig gyakoroljátok a trónon ülést. Pá, Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése